Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Chełm

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

2 stanowiska ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65

Symbol oferty
DOR.2110.8.2024
Jednostka ogłaszająca
Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm
Data ogłoszenia
2024-04-24
Termin składania dokumentów
2024-05-06
Wymagane wykształcenie

wyższe na kierunku architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna lub urbanistyka

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie: wyższe na kierunku architektura, planowanie przestrzenne, gospodarka przestrzenna lub urbanistyka.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w opracowywaniu planów miejscowych na podstawie art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość przepisów i zagadnień z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, architektury i ochrony krajobrazu, prawa budowlanego,
  • znajomość oraz umiejętność realizacji procedur związanych z uchwaleniem:
  1. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  2. planu ogólnego,
  • umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu
    informacji o terenie GEO-Map,
  • umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.
Zakres obowiązków
  • Określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta.
  • Dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych.
  • Opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu.
  • Dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów
    w opracowywaniu planów.
  • Wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium/planu ogólnego.
  • Sporządzanie projektu planu ogólnego oraz projektu zmiany planu ogólnego.
  • Prowadzenie spraw związanych z uchwaleniem zmian planu ogólnego.
  • Analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów
    zagospodarowania przestrzennego Miasta, występowanie ze stosownymi wnioskami do
     Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady.
  • Sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian oraz sporządzanie lub przeprowadzanie zamówień publicznych dot. specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:
  1. opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,
  2. prognoz skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego.
  • Prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami.
  • Prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących.
  • Prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu.
  • Udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium/ planu ogólnego.
  • Przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy.
  • Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.
  • Współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym:
  1. opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego,
  2. uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu.
  • Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
  • Przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych związanych ze sprawami realizowanymi przez Wydział.
  • Prowadzenie teczek wg jednolitego rzeczowego wykazu akt – w sprawach załatwianych przez Wydział.
  • Publikacja informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm w zakresie zadań realizowanych przez wydział.

 

Wymagane dokumenty
  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
  • kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,
  • referencje (kserokopia),
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

 

            Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany  za brak wymagań formalnych.

 

Warunki pracy
  • praca w systemie jednozmianowym,
  • praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
  • praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
  • obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 3,77  %.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście  (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektur  i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia   6  maja 2024 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

 

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane  wraz  z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w  Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65  ogłoszonej dnia  24 kwietnia  2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).”

Uwagi

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl,  tel. 82 565 20 70.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych  w Urzędzie:  82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl
  3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska planowania przestrzennego w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Architektury, Geodezji i Inwestycji  w Urzędzie Miasta Chełm,  22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia   24  kwietnia 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
  • 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
  1. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
  2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
  • 6 ust. 1 lit. a RODO – w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
  1. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
  • w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej cofnięcia, lub
  • przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
  1. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
  • pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza
  • je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
  1. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
  2. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody – ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Załączniki
  • pdf 85,1 KB pobrano: 48 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Zając
    Dodano do BIP dnia 24-04-2024 14:53:00